Google annoncering

Home » Services » Marketing » Google annoncering

Google Ads

Vi er alle blevet mødt af annoncer fra Google.
Om det er gennem et søgeresultat, et banner på en hjemmeside, produkter i shopping eller en reklame på YouTube – det er alt sammen markedsføring fra Google Ads.

Google er unægteligt det største søgemedie i verdenen. Derfor er det vigtigt, at I som virksomhed også er synlig på Google og deres forskellige platforme. Til dette er der dog mange muligheder, og det er vigtigt at man har styr på virksomhedens faktiske synlighed på de forskellige platforme.
Alt afhænger af, hvad jeres virksomhedsmål og målsætning er samt hvad I ønsker at opnå med Google Ads annoncering.

Er I nysgerrige på at høre mere om jeres muligheder med Google Ads?

Google Ads - search

Med search annoncer udvælger du nogle specifikke søgeord, skriver en annonce som passer til disse søgeord og sender en søgende ind til den relevante side, der matcher søgningen. Ofte ser vi gode konverteringer på search kampagner, da man aktivt målretter annoncer mod specifikke søgninger fra en bruger, og i princippet svarer på den søgning med sin annonce.

Google Ads - display

Display annoncering er perfekt, hvis I ønsker at brande jeres virksomhed, eller hvis I har et specifikt budskab. Her skal der laves kreativt content i form af video eller bannere. Det er vigtigt at man har styr på sine målgrupper, da display målretter annoncerne mod de du har angivet.

Google Shopping

Google Shopping er for mange webshops, den hovedsagelige årsag til at de bruger mediet. Her kan man som virksomhed få vist alle sine produkter frem til relevante og potentielle købere. Med Shopping er det vigtigt at jeres produkter står skarpt, og at I har helt styr på priser, fragt og mere. Hermed opnår I en så effektiv annoncering som muligt – det er nemlig af afgørende betydning, at I skiller jer ud i forhold til jeres konkurrenter.

Nordicmedia

Hvorfor bør jeres virksomhed være aktiv på Google?

Google er afgørende for jeres virksomheds succes, da det giver jer mulighed for at nå jeres specifikke målgruppe på en effektiv måde, og derved styrke jeres konkurrencemæssige fordel på markedet. Dine konkurrenter benytter allerede Google Ads til at øge deres synlighed og placeringer på søgemaskinerne samt på Google Shopping, hvilket betyder, at hvis I ikke er aktive, risikerer I at sakke bagud. Ved at være tilstede på Google, kan I opnå fordele som øget synlighed, nå ud til en købeklar målgruppe og styrke jeres brandgenkendelse gennem effektiv annoncering. Det kræver dog løbende optimering og tilpasning af virksomhedens annoncer, for at sikre de bedst mulige resultater.

N

Konkurrenternes adfærd

Google Ads er en kraftfuld platform, som I kan udnytte til at nå jeres målgruppe effektivt. Ved aktivt at annoncere på Google, kan jeres virksomhed opnå større synlighed, topplaceringer på søgemaskinerne samt være til stede på Google Shopping. Ved at udnytte bannere og videoer, kan I også engagere jeres kunder på relevante platforme. Ved brugen af Google Ads, kan I derudover også differentiere jer fra jeres konkurrenter og positionere jer som markedsledere inden for jeres branche.

N

Krav til effektiv annoncering

For at maksimere effekten af jeres annoncer, kræver det kontinuerlig optimering og tilpasning. Vær opmærksom på faktorer som klikpriser, annoncekvalitet og opbygning af negative søgeordslister for at forbedre jeres resultater.

Nordicmedia

Hvordan kan vi hjælpe jer?

Hos Nordic Media forstår vi vigtigheden i al annoncering. Der skal gerne være en råd tråd gennem hele jeres virksomheds markedsføring, fra den organiske SEO til de betalte Google Ads annoncer.

Vi sidder med mange års erfaring, fordelt på specialister der arbejder tæt sammen, så I får så meget ud af jeres markedsføringsbudget som muligt.

Vi arbejder for at skabe de bedste resultater for jer, og ikke for Google. Vi vil altid komme med råd og vejledning, til hvordan I som virksomhed opnår mest bang for your buck.
Dette bliver gjort i tæt samarbejde med jer, og med fokus på jeres virksomhed og industri.
Der er sjældent nogle virksomheder der ikke kræver en unik strategi og opsætning, derfor er det tætte samarbejde vigtigt for at opnå de resultater som I eftersøger.

Nordicmedia

Tæt kontakt og månedlig rapportering

Vi sender altid, som minimum, en månedlig rapport ud til vores kunder.
Her samler vi al info omkring jeres kanaler, hvordan jeres performance ser ud, hvor vi ser forbedringer eller hvor der bør foretages forbedringer.
Vi laver også en detaljeret gennemgang med jer, hvor I kan stille spørgsmål og få både indsigt samt større forståelse for det arbejde der udføres.

Hos Nordic Media er det vigtigt for os, at vores kunder ved og forstår hvad vi bruger tiden på og ikke mindst hvad deres annoncekroner bliver brugt på.
Vi stræber efter at holde længe på vores kunder og samarbejdspartnere, og dette opnår man bedst med gennemsigtighed, kommunikation og selvfølgelig ved at levere resultater.

Hvis I ønsker en gennemgang af jeres Google Ads konto, så tøv ikke med at tage fat i os.
Vi kigger kontoen igennem, kommer med råd og vejledning, samt evt. en plan og aftale for, hvordan vi sammen kan løfte jeres virksomhed.

20+ års erfaring som digitalt bureau

Vi har været med til at udvikle over 400 cases – se nogle af dem her

Se alle cases

Bliv ringet op af en specialist

Brug for ekspertise? Tag det første skridt. Udfyld dine detaljer, og lad os gøre resten ved at forbinde dig med den rette specialist