Analyse & Strategi

Nordic Media / SERVICES / Analyse & Strategi
financial strategy img
tilfredshed img

TILFREDSHEDSMÅLING

Vi kan hos Nordic Media udarbejde tilfredshedsmålinger på alle de kontaktflader I har med jeres kunder – også via telefonisk henvendelse. Ved at kende jeres kunder og forbrugeres behov og holdninger, kan I forbedre deres oplevelse og dermed skabe loyalitetskunder.

Se mere
brandanalyse img

BRANDANALYSE

Uden et stærkt brand glemmer kunderne desværre, at man eksisterer. Med vores brandanalyse kan I få pinpointed helt præcist, hvilke styrker I bør satse på – fx hvor jeres brand får flest hits, hvordan I kan nå ud til flere kunder, eller hvordan I undgår faldgruber ift identitet.

Se mere
markedsanalyse img

MARKEDSANALYSE

Med en markedsanalyse får I indsigt i kunder, produkter, markedet og konkurrenter – elementer der har stor betydning for jeres success. Vores analyse baseres på interviews, fokusgrupper, webanalyser, spørgeskemaer, telefonisk henvendelse eller et uafhængigt webpanel.

Se mere
innovation img

VÆRDI INNOVATION

Value Proposition er noget, vi vægter højt hos Nordic Media. Nutidens succesfulde virksomheder har en tendens til at basere deres marketingstrategier omkring en stærk kommunikeret Value Proposition, der opsummerer alle kundens fordele ved at købe et produkt eller en service.

Se mere
forbruger info img

360 GRADERS FORBRUGER-ANALYSE

En undersøgelse af forbrugernes 360 graders værdibehov skaber plads til differentiering og klare konkurrence-fordele. De fleste gange skal der kun småjusteringer til, før cost-benefit oplevelsen bliver markant bedre. Vi følger en 3-trins proces for at opnå resultater, der kan skabe vækst.

Se mere
marketing img

MARKETINGPLAN

Hvis man ønsker at gennemføre effektive og resultat-orienterede marketingaktiviteter, så er strategisk planlægning vejen frem. Inden vi går i gang med selve udførelsen, laver vi altid en marketingplan, som vi i fælleskab præciserer, så der er enighed om værdier og mål.

Se mere
analysis img