Autoleth

Baggrund:

Autovirksomheden Autoleth er skabt af Ivan Leth og imponerende nok har virksomheden stadig til huse i de samme lokaler, hvor den så sin spæde start i 1992. Autoleth fungerer i dag som autoriseret Mini Cooper og BMW-forhandler. Derudover har de et autoriseret og yderst velfungerende serviceværksted.
Et spændende kapitel i virksomhedens historie, var generationsskiftet i 2005. Her overtog to mangeårige og dedikerede medarbejdere firmaet, som i dag ledes af John Gabelgaard.

Udfordring:

Autoleth havde allerede en brugervenlig hjemmeside, men manglede en sammenhængende digital markedsføringsstrategi. Formålet var at styrke deres online synlighed og tiltrække nye kunder både når det gælder reparationsopgaver i værkstedet, bilsalg samt leasing.

Løsning:

For at løse denne udfordring kontaktede Autoleth Nordic Media, for udføre en omfattende digital strategi inkluderende:

Digital Markedsføring:

Udvikling af målrettede strategier for Facebook og Google Ads  herunder både brandkampagner, leadgenerering og promovering af specifikke områder.

Reklamevideo:

Videooptagelser blev centrale i den nye digitale strategi, hvilket styrkede Autoleths brandidentitet og salgsindsatser.

Resultater:

Kampagnerne på Facebook, Instagram og Google Ads medførte en markant stigning i bookinger og trafik til hjemmesiden.

Konklusion:

Med hjælp fra Nordic Media og en grundig, veludformet strategi, oplever Autoleth i dag betydeligt forbedrede kommercielle resultater. Denne transformation fremhæver virksomhedens evne til at tilpasse sig en digitalt drevet markedsplads, sikre fortsat vækst og opretholde deres position som førende inden for BMW og Mini Cooper service.