I samarbejde med MissYa lancerede Medina i efteråret 2017 sin nye undertøjskollektion. Nordic Media var med hele vejen og vi havde stor indflydelse på successen, da vi skabte hele det digitale univers i form af en hjemmeside og en app – her stod vi også for kollektions-visualiseringen.
Derudover fik vi spredt awareness via de sociale medier, promoveringsvideoer og POS-materiale til butikkerne. Det gav en allround fornemmelse af projektet og sørgede for at fange kundernes interesse på flere platforme.
Det var et omfattende projekt, hvor både de store elementer og de små detaljer skulle være i orden, og projektet kom stærkt i mål.
I samarbejdet med Nordic Media, har vi som virksomhed oplevet at få 100% fokus hele vejen igennem processen.
Det har været både inspirerende og udviklende for vores digitale strategi. Mest af alt har det været vigtigt for os, at det var en enkel og meget effektiv proces, og det har Nordic Media leveret meget overbevisende.
Udover hjemmesideopbygning og vedligeholdelse, har vi også samarbejde omkring SoMe strategier og implementering af dem.
I et tæt samarbejde med Nordic Media lykkedes det at få maksimal fokus på vores samarbejde med Medina, og dette løftede kollektionen helt ud til forbrugeren via SoMe og ikke mindst via den speciallavede app.
Jeg kan varmt anbefale et samarbejde med Nordic Media.
– Morten Christensen
CEO, Missya Underwear A/S
Har du spørgsmål eller brug for hjælp?
Er du i tvivl om noget eller bare gerne vil høre mere om dine muligheder for hvad vi kan gøre for jer?
Så vil vi altid gerne hjælpe dig eller svare på dine spørgsmål. Smid os en henvendelse – så besvarer vi den hurtigst muligt.
Du kan også altid ringe til os på: +45 7199 1802