Værdi Innovation

Nordic Media / SERVICES  / Analyse & Strategi / Værdi Innovation
360 graders værdibehov img

360 graders værdibehov


Et af de helt afgørende faktorer for virksomhedernes succes er at kunne levere værdi. Derfor er Value Proposition, noget vi vægter højt hos Nordic Media – der er nemlig både strategiske og konkurrencemæssige fordele i at fokusere på forbrugerens værdiopfattelse.

Mens vi er i gang med en værdi analyse, kan du overveje, om vi også skal dykke ned i andre aspekter af din virksomhed:

brandanalyse img

Brandanalyse

markedsanalyse img

Markedsanalyse

tilfredshedsmåling img

Tilfredshedsmåling

Skab bedre resultater med
værdi innovation

 

Loyalitet og relationer afhænger meget af den samlede værdi, du skaber for forbrugeren, og det er mange virksomheder godt klar over. Alligevel bliver forbrugerens behov ofte overset, og ressourcer bliver anvendt og fordelt forkert. Med en værdi analyse kan vi se, hvilke områder I bør have fokus på, samt hvilke faldgruber I skal styre udenom.

Tror du, din virksomhed kunne få gavn af en værdi analyse? Så kontakt os helt uforpligtende og hør mere.

Kontakt os her
værdi innovation img

Vores 3-trins proces

Ofte skal der kun småjusteringer til, før cost-benefit oplevelsen bliver markant bedre. Ved at finde oversete kundebehov, skaber I både differentiering, større loyalitet og bedre bundlinje.

behovsanalyse img
360 graders behovsanalyse

Vi analyserer jeres værdiscore for at se hvor stor en del af forbrugernes behov I dækker. Det viser desuden eventuelle ressourcer, som bliver anvendt forkert eller tilført indsatser, der ikke skaber værdi. Vores fremgangsmetode benytter en kombination af følgende analyser: markedet, forbrugerne, kvantitativ samt kvalitativ research, dybdeinterviews og fokusgrupper.

værdiskabelse img
Værdiskabelse
Når vi har lavet vores behovsanalyse, ser vi på hvilke behov der mangler at blive dækket, samt områder som kan anvendes mere fordelagtigt. Det hele med udgangspunkt i grundige rentabilitets- og afkast beregninger. Tit er der kun behov for mindre justeringer, men hvis der skal ændres på nogle kritiske behov eller dækkes nogle differentierede behov kan vi hjælpe med den digitale værdiskabelse.

værdi kommunikation img
Værdi-kommunikation
Når værdien er målt og justeret for at dække en større del af forbrugerens behov, skal effektive tiltag udføres. Vi kommunikerer de nye tiltag på en målrettet måde, så forbrugerens opfattelse af jer ændres. Det kan ske gennem online markedsføring, PR, sociale medier, Adwords, Youtube, TV reklame m.m. Derefter måler vi jeres værdiscore igen og evaluerer tiltagene.

kaffe på kontoret





    nordic media kontor img