Med en brandanalyse kan du lære din virksomhed og dit brand at kende gennem målgruppens øjne. Når du ved, hvad dit brand er værd for kunderne, kan du meget nemmere undgå faldgruber og satse på de stærke værdier, der giver gevinst. Vi analyserer flere aspekter af din virksomhed:
Eksisterende kendskab
Værdi for målgruppen
Mulighed for optimering
Gennemgående design: én måde at øge kendskab til en virksomhed på er ved genkendelighed. Hvis dit logo og design tema går igen i alt hvad målgruppen ser, er det nemmere for dem at huske på dig og dit brand.
Samarbejde: gennem samarbejde med andre stærke brands eller influencers, styrker du din egen virksomhed, og målgruppen associerer dig og dit brand med det, I har været fælles om i fx en kampagne.
Digital identitet: Et stærkt brand kræver altid en digital indsats. Kunderne higer efter værdifuld og relevant content fra dig (billeder, tilbud, konkurrencer etc.), der både er underholdende og skaber en stærk relation mellem brand og individ.
Lad os tage en snak om dine ønsker og mål og lad os se, hvad vi kan gøre for dig – helt uforpligtende.